Anbefalte innlegg

Selger den ene bilen vi skulle bruke til øvelseskjøring. Bilen er eu-godkjent frem til februar 2014

 

Bilen er brukt så og si daglig og er fin og kjøre. Meget bra sommer og vinterdekk. Alufelger på sommerdekk.

 

Det er noe som ikke er helt tett i bilen. Blir rått innvendig i den når det regner, men har ikke funnet årsaken.

 

Ellers så synes jeg bremsene er litt bløte, men virker helt ok. Mulig de skal være slik, men de er bløte i forhold til min andre bil.

 

Følger med takstativ som er montert på railsen, og det er ellers mye utstyr på den. Blant annet hengerfeste, justerbart ratt, el. vinduer og aircondition "som jeg ikke vet om virker".

 

Prisen er 10 000,- ferdig prutet. Kan selges for 8000,- uten sommerdekk og felger.

 

Bilder kommer fortløpende en dag det er lyst ute, men dette er en brukt og gammel bil med div. skavanker på lakk og slikt. Ingen strøken bil med andre ord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.