#1 Skrevet November 10, 2012 Heisann! En kollega av meg har en Audi 80 Avant og her er det diverse foringer som trenger å skiftes. Skulle gjerne tatt jobben selv, men har for tiden ingen steder å stå. Så lurte på, noen her som har lyst til å gjøre dette? Utifra rapport som har blitt gjort på verksted så er dette nødvendig å bytte: Traversforinger Bærearmsforinger Fjærbeinslager Antall og hvor eksakt hvilken side osv. har jeg ikke fått beskjed om enda, men alt er fremme. Noen som vil ha seg en slik jobb? Send meg en pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2012 Kan kanskje ta da neste helg. Send meg ein pm med korleis foringer og slikt når du veit det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2012 Kan kanskje ta da neste helg. Send meg ein pm med korleis foringer og slikt når du veit det. Stilig. Du hører fra meg med en gang jeg får mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...