Anbefalte innlegg

Hvis jeg kjøper meg et sett med 90 fangere på Garviks autospar, noe sikkert mange her har gjort, hvordan er det med montering av disse på en 86/87 modell golf? Må jeg bruke noe av det gamle støtfangerene? Eller følger alt man trenger med? Har hengerfeste på min, og det så litt tricky ut å få den til å passe sammen med 90 ganger, noen som har erfaringer med dette kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg kjøpte 90-fangere i sin tid fra Veng fulgte alt, unntatt sideinnfestingene med. Disse må du kjøpe separat. Beslagene du skrur fast i rammevangene på bilen er der og de er ferdig montert i jernene på innsiden av fangeren. De gamle fangerne med tilhørende deler utgår.

 

Hva du skal gjøre med semesterkroken din aner jeg ikke. Hva med å ikke montere den?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres greit ut det. Tok av de orginale nå i helgen, og glemte å skru fast boltene igjen før jeg skulle kjøre bilen inn i garasjen igjen. Var ikke så lurt det, de bolten holdt visst fast en bjelke som radiatoren hvilte på og noe greier, holdt på en time for å få greiene på plass igjen :o

Tenkte det kunne vært greit med hengerfestet, bilen skal brukes som bruksbil. Ser ikke så bra ut, men det får våge seg...

 

Noen som vet hvor jeg får tak i disse side festene? Har liggende de som festes i fangerene, men ikke de som monteres på skjermen. Må de kjøpes orginalt eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine originalt (de på skjermen. De på fangerne følger med), men det skulle ikke forundre meg om disse er tilgjengelige som alternative deler nå.

 

Du kan sjekke på f.eks. http://www.klokkerholm.com og/eller http://www.veng.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres greit ut det. Tok av de orginale nå i helgen, og glemte å skru fast boltene igjen før jeg skulle kjøre bilen inn i garasjen igjen. Var ikke så lurt det, de bolten holdt visst fast en bjelke som radiatoren hvilte på og noe greier, holdt på en time for å få greiene på plass igjen :o

Tenkte det kunne vært greit med hengerfestet, bilen skal brukes som bruksbil. Ser ikke så bra ut, men det får våge seg...

 

Noen som vet hvor jeg får tak i disse side festene? Har liggende de som festes i fangerene, men ikke de som monteres på skjermen. Må de kjøpes orginalt eller?

 

 

på den fremre fangeren, så skrur du bare av de 2 store skruene på hver side, og la de små i midten være, det er disse som fester traversen... tar du bort dem kan det være knot!

 

 

hengerfestet skal være festet på samme måte som framfangeren er (dog bare bak) .. det er iallefall det på min 91 med originalt feriekule (*hat*)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.