#1 Skrevet November 11, 2012 Har noen en slik i god tilstand som skal selges? Jeg trenger en sårt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2012 Gode sånne sitter i 99% av tilfellene i gode g-ladere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2012 Vet du hvor jeg kan få tak i en ny til en noen lunde rimelig penge da? de er jo svindyre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2012 Det er mulig jeg har. Husker ikke om det er den eller selve laderen hvor veggene er ødelagte på. Skal sjekke neste gang jeg er på verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2012 Gudd! Du har ikke en komplett g-lader tilfeldigvis som du skal selge hvis du ikke har displacer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2012 Dårlig med det. Jeg har rast 2 stk tidligere, og har samlet deler fra de 2 som var brukendes. Men husker ikke om det var displaceren eller selve huset som var ødelagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2012 Sikkert displaceren. Er jo som regel den som blir gåen. Men hadde vært kult om du sjekka når du har mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2012 Er det noen som har en displacer? Jeg har fortsatt ikke fått tak i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...