#51 Skrevet September 19, 2013 nei har ikke det, vet ikke helt hvordan jeg skal gjør det med rør og slikt om jeg prøver uten. men har jo byttet den med en annen, isåfall har begge to samme feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 25, 2013 opp ellrno hjelp taes i mot med takk : p legger til abs enheten siden jeg fikk tak i en : ) hjalp like lite.. har byttet -Abs enheten -bomba -hovudsylinder -caliptrene bak -reduksjonsventilen under hovudsylinder eller hva den heter -luftet/skiftet bremseveske i massevis pedalen er helt flott og normal som den det aldri sku vert noe gale neste får bli å demontere bremsene bak og prøve å smøre opp igjen ting og tang, muligens bytte bremselsangene. om jeg skal koble meg utenom reduksjonsventilen og slikt hvor skal da disse bremserøra gå hvor? noen som har gjort dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 27, 2013 om jeg skal koble meg utenom reduksjonsventilen og slikt hvor skal da disse bremserøra gå hvor? noen som har gjort dette før? Tatt litt ut fra hodet her: (men sier seg litt selv når man studerer hvor rørene går så enklere når man ser det foran seg) Koble samen de to rørene som er til høyre på reduksjonsventilen og fjern det andre røret, dvs blokker utgangen på hovedsylinderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 30, 2013 (endret) hmm ser etter jeg tok på igjen stikkene som står under hovudsylinderen, da kommer røde varsellyset for bremser når bilen har stått en stund ved en gang man skrur på tenninga/starter bilen, går bort igjen så fort man begynner å kjøre, får det også frem med å pumpe på pedalen en 15-17 ganger, kommer ikke opp om jeg har kjørt en tur og slått av bilen og forså starte den igjen. noen som lyder kjent? ingen symptomer på at den nye bomba er defekt iallefall..da hadde den jo varslet med en gang man trykte pedalen langt nok ned og pedalen hadde blitt hard etter noen få trykk på pedalen med bilen i gang som jeg forstår? Tatt litt ut fra hodet her: (men sier seg litt selv når man studerer hvor rørene går så enklere når man ser det foran seg) Koble samen de to rørene som er til høyre på reduksjonsventilen og fjern det andre røret, dvs blokker utgangen på hovedsylinderen. ahh, makes some sense egentlig. Ser det er "piler" på reduksjonsventilen så blir dem 2 sammen til høyre også blokk den til venstre? får sjå ka med greie å fikse sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...