#1 Skrevet November 11, 2012 (endret) Hvem her inne har byttet bakakselforing på Golf 3 og vet hva av verktøy som kreves? Del deres erfaringer Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2012 Er ikke en bakdel å ha rett verktøy for å si det slik...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2012 Vil det si hydraulisk pressutstyr eller hva tenkte du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2012 Har du saft i arma kan du gjøre som meg. Bilen på løftebukk, ta en grov meisel og slager og banke de ut og bruke en gjengestang og skiver og dra di inn igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2012 Riv ut gummien, luftmeisel, klyv hylsa i to så kommer den fort ut. Evnt. stuk hylsa på ene enden så du får gode hammerslag. Høvelig med pressverktøy, da er det rimelig enkelt og presse den inn. Evnt. skru den inn som nevnt over. Men dette har vel du gjort mange ganger før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2013 Enden på visa her ble at jeg ikke trengte å bytte de. Sulland Bodø hadde gjort en alt for streng og feil vurdering av disse, noe jeg oppdaget så fort jeg fikk bilen på bukk. Dro så på etterkontroll på annet verksted og forklarte saken, de var enig med meg, godkjente, og ristet litt på hodet av Sulland Mistenker de for å prøve å lage seg arbeid med dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...