Swap til 16v i mk2, CE1 eller CE2. El. spørsmål

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er i kontakt med en kar som selger et ledningsnett til mk2, der han mener det er CE1 til 16v jeg burde ha. Jeg har CE1 selv nå. Hva er forskjellen på disse ? Hva får jeg utav CE2 som jeg ikke gjør av CE1 og motsatt ?

 

Selve det mekaniske er jo ikke noe problem, men ledningsnett skal man jo ikke herse med mener jeg iallefall! : bh :

 

Satser på at noen kloke hoder her inne kan gi meg gode svar på dette : vinke :

 

-Magnus Johannessen Lie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken 16v skal du inn med? KR eller PL...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JIPPIIII! Endelig noe som stemmer hehe ! :D Så det jeg trenger er bare motornettet og ECU da ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe forskjell på det nettet som står i bilen pr dags dato, og det som står i på en 16v kr :) ? Motorkode GX på min foresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CE1 nett har store kontakter på sikringsboksen og CE2 har mange små.

har du CE1 fra før av og det er CE1 på motornettet så treng du nytt speedometer, ledningsnett til spedometer, mulligens til ratthendel og og motornett.

da er det plug & play. men har du motsatt så må du skjøte og lodde ein del. det har eg gjort med min heilt til eg skaffa rett motornett og det i dashbordet.

det kan være lurt å legge litt større tversnitt på ledningane til bensinpumpe, slik det fungerer optimalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.