#1 Skrevet November 12, 2012 (endret) Den tykjesaken av en bil jeg har fant ut at sentrallåsen hadde levd lenge nok, så nå funker ikke den lengere.. Hører at vacumpumpen går for livet når jeg prøver og låse og åpne bilen. Er det noen svake punkter på disse rørene? dører etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2012 hadde dette problemet på eine golf 2'en min, å var de eit t-stykke som gjekk opp til høgre bakdør, sikkert nåken som hadde trakka den utav eller nåke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2012 Noen enkel måte og lokalisere lekasjen på, trykkluft eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2012 de er mulig, men de går vel i eit t-stykke og vidare ut på kvær side av bilen, då kan jo finne den og prøve å ta berre sende trykk på ei bestemt side, då finne du iallefall ut kass side den leker på Mulig du kan bruke trykkluft og hørselen din då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2012 Mulig at pumpen er gåen?, da ingen av låsene på bilen fungerer, eller så er det en stor lekasje en plass?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2012 tvila på de, va sånn på min bil og at pumpa gjekk ei stund og ingen av dørene låste seg. Og om de e ein av slangane som går inn på låsane i dørene som har hoppa av, vil jo ikkje pumpa få opp nåke trykk i røyra til å opne nåken av låsane. På min letta eg på teppa i gulvet, men de var jo ein golf 2, so de va ikkje akuratt so mykje arbeid å komme til under:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2012 Fette lei av hele biljæveln nu... Bensin å ei fyrstikk bør fikse den lekasjen Hadde håpet på en helg uten bilskruing, men neida.... får røske sund driten denne helgen og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2012 du kan jo begynde på vacuumpumpa og finne de nermaste t-stykket då, so ser du no kass som går kor, og so tar du ut den eine som går til ei av sidene og blokkerer den og kjøyrer kver side sånn at du finne ut kass side de er på iallefall, vacuumpumpa stopper vel når den har låst dørene og får "mottrykk". visst ikkje står den berre å svirra ei stund om de e sånn på din bil no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2012 Ja den står å svirra i en 20-30 sekunder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2012 Vet at på bakluken på A6 er det en liten gummiovergang på låsen som kan sprekke. Men om det gjelder her gjenstår å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2012 på a6 sedan og avant? jeg har en sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2012 Har åpnet opp vacumpumpen og den er ødelagt. Selve pumpedelen kan kjøpes ny i fra denne tråden: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4761986-FS-Central-Locking-Pump-8L0862257N-and-replacement-pumps Eventuelt et søk på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 30, 2012 Laget en guide i fullfart. http://wiki.vwaudi-club.no/index.php/Feilsøke_sentrallås_Audi_A4_B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...