#1 Skrevet November 12, 2012 (endret) Ønsker litt deler til S4n. - Hattehylle med org høyttaler deksler i sort farge til sedan med høyttalerkabler - Plate under motor med klips\skruer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2012 Har helt ny S6 bakplate liggende og fører/passasjer stoler i lyst grått skinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2012 PM sendt til deg Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2012 Har luftfilterboks, inkl ganske nytt JR sportluftfilter, inkl slange til front. - - - Updated - - - Har luftfilterboks til S4, inkl ganske nytt JR sportluftfilter, inkl slange til front. Regner med denne er lik S6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2012 PM sendt Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2012 Har luftfilterboks fra s4 aan og høyre s6 lykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2012 PM sendt til deg Jan Aimar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2012 Jeg har fjærbein og bremser fra 94mod S4 2.2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2012 Hva er forskjellen på s6 klima display og s4? Kom på at jeg haret klimadisplay liggende. Dette er fra rs2 og er vell av farge rød belysning mener jeg. Testa det i min s4 og fønka bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2012 fra sen 94 og opp er det rødt lys, og de passer ikke overens heller hvis en ser bort fra fargen i lyset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2012 Mener nå helt bestemt at jeg testa det displayet i min 92 mod s4 og det funka helt fint jeg da men.. Hadde oransj fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2012 Passer overrens, men er kun lyset som er annerledes. oransje i S4 og rødt i S6,RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 14, 2012 Da har jeg rs2 display du kan handle mener det funka bra når jeg testa det, men har ingen bil å teste det i nå. Du får evt få tilbake pengene om det er noe pixelfeil på det og. Bilen hadde bare gått ca 150 000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 15, 2012 Har to pri 1 ting ett stykk flett nytt simmons catbackannlegg 8-) Og ett stykk deksel på torpedovegg (med forbehold om at jeg finner det) PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 15, 2012 Pm Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 20, 2012 Fortsatt litt igjen om noen har?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 24, 2012 Pris på grill? Er den helt ren eller er det noe emblem på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 24, 2012 Hei, Ønskes kjøpt tråd dette Trenger s6 frontfanger og skjermer!!send pm.frontfanger er mest pri 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 24, 2012 (endret) Passer overrens, men er kun lyset som er annerledes. oransje i S4 og rødt i S6,RS2 Har prøvd flere som ikke passer overens, det blir lys ja men får ikke styrt spjeldmotorer. Men hvis noen har fått d til, kan det jo bety at noen passer overens alikevell, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 25, 2012 Seriøst? styres ikke spjeldmotoren med andre displayer, kun S4 til S4 osv? Fått tak i en fra S6 nå, så må jo sjekke dette da...Takk for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 1, 2012 Oljekjøler trengs og det haster! Noen som har reg reim og vannpumpe liggendes til AAN? topppakning AAN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 18, 2012 bumper denne litt opp. Send PM om dere har noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 18, 2012 Hva med sportsratt og komplett justerbar rattstamme med deksler og hendler med computer og cruse styring ? Eller s6 instrument ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 10, 2013 opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 18, 2013 opp igjen.Fortsatt litt deler som trengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...