#1 Skrevet November 13, 2012 (endret) Selger ei kasse jeg har liggende da jeg trenger penger mer enn ei reservekasse Funker fint i alle gir og ingen ulyder ifølge forrige eier. Ble plukket ut av en hel og fungerende bil. Kommer til å bytte et par simmeringer og vaske den før salg. Halve giroverføringa står på kasse dvs. de 2 stagene som sitter på kassa 9000/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2012 (endret) Er lov til å komme med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2012 8000/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2012 Må bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2012 er den ikke solgt før 12 januar så tar jeg den:) får noen ekstra høvdinger da; b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2012 er den ikke solgt før 12 januar så tar jeg den:)får noen ekstra høvdinger da; b Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2012 Oppopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2013 8000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2013 Notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2013 Da har jeg fått bud på 8500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...