#1 Skrevet Mai 3, 2005 Leter for tiden etter bil nr.2 Har funnet en flott 1992 VW Vento VR6 men uten soltak eller klima. Er det mulig og ettermontere den origianale climatronic'en i en bil som ikke har det fra før ??? Vet det er firmaer som ettermonterer uoriginale klima anlegg, men det koster fra 20000kr (ferdig montert til den bilen) som var den billigste når jeg sjekket i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2005 Leter for tiden etter bil nr.2 Har funnet en flott 1992 VW Vento VR6 men uten soltak eller klima. Er det mulig og ettermontere den origianale climatronic'en i en bil som ikke har det fra før ??? Vet det er firmaer som ettermonterer uoriginale klima anlegg, men det koster fra 20000kr (ferdig montert til den bilen) som var den billigste når jeg sjekket i dag. Er vel mulig det, men er vel et helsikes arbeid med tanke på alt av sensorer og følere osv.. Må jo være enklere å bytte tak til et med luke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2005 Er vel mulig det, men er vel et helsikes arbeid med tanke på alt av sensorer og følere osv.. Må jo være enklere å bytte tak til et med luke.. Er det så mange sensorer da, trodde det var et par stykker ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2005 Jeg har lest om folk som har byttet, og de har begynt med å skaffe komplett ledningsnett... Jeg tror det er mye enklere å montere vanlig manuell AC enn å montere Climatronic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2005 Er det så mange sensorer da, trodde det var et par stykker ?? Mulig jeg tar feil, men Climatronic har vel slik "sone-inndeling av bilen osv" og flere andre små-fancy funksjoner.. Blir sikkert enklere å gjøre som Per sier, montere manuell ac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2005 Mulig jeg tar feil, men Climatronic har vel slik "sone-inndeling av bilen osv" og flere andre små-fancy funksjoner.. Blir sikkert enklere å gjøre som Per sier, montere manuell ac Har noen erfaringer med og ettermontere manuell "original" klima i Golf3/Vento VR6 (med trykk av/på knapp) ?? (Hadde dette tidligere i min da helt nye 97 VW Vento GL 100hk (se bilde), nå er den konebil i Sigdal et sted - så den her om dagen og den så ikke bra ut stakkar) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2005 Har noen erfaringer med hva det vil koste og bytte takplate til en med takluke ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2005 Har noen erfaringer med hva det vil koste og bytte takplate til en med takluke ?? Mener jeg leste i Treffpunkt at han med "GullG60Golfen" hadde byttet tak/takplate på Golfen, send ham en pm, han vet muligens mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...