#1 Skrevet November 13, 2012 (endret) Har en A3 hvor høyre tåkelys framme lyste i hytt og gevær, så jeg bestemte meg for å ta ut pæra og smøre med litt elektrospray. Da jeg først hadde det oppe, byttet jeg begge tåkelysene, og nå bare blinker det (1 sek på, 1 sek av ..) i ca et halvt minutt, så slukker det helt. Alt jeg trenger og gjøre er og skru av og på igjen på bryteren i bilen, så skjer det samme om igjen. Trodde det var dårlig kontakt, men hvorfor dør det da? Hjelp Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2012 Kanskje noe tull med ett relè som driver å slår inn og ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2012 Jeg er ganske dum på dette. Er det relèt som gjør at det stopper å blinke, eller står det bak hele irritasjonen? Hvor ligger såfall relène på min bil? Takk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...