Noen som forhandler ADV1 felger

Anbefalte innlegg

Litt mye sexye felger der da eller.. *sikle*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mye sexye felger der da eller.. *sikle*

 

Jepp masse grommt her ja... og relativt stive priser virker det som også :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men du er jo godt kjent i de øvre felgprisklassene du da så :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men du er jo godt kjent i de øvre felgprisklassene du da så :P

 

hehe joa det er sant ... men har ikke planer om å bruke sånne summer denne gangen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De prisene jeg har sett på ADV.1 felger så er BBS RS`ene du hadde billigfelger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høy pris, men kvaliteten står ikke helt i stil til prisen. Google ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høy pris, men kvaliteten står ikke helt i stil til prisen. Google ;)

 

Helt klart dyrt ja.... fikk tilbud på et sett 10x19 i monoblock til 41.000,- : eek : det er de ikke verdt spørr du meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At felgen har rett navn er en ting, men i bunn og grunn så handler det jo om å finne harmonien mellom eget ønske, utseende på bilen og pris, så får fantasien bli en del av hele greiene. Du kan fint kjøpe felger til 1000,- stk men med litt kreativitet kan den bli mye tøffere og kulere enn felger til 50.000,- :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, det stemmer, vi fører ADV.1 Felger i Norge. Jeg begynte med å ta inn noen eksemplar i 2012 og ble øyeblikkelig forelsket i merket, kvaliteten var svært høy og utseende helt fantastisk. Fikk inn en ny type 2-delt felg her igår og jeg klarer ikke slutte å glane på denne felgen, den overgår alt jeg har sett hittil.

At prisen er høy er iogforseg ikke særlig rart, ja det er mye penger, men med tanke på at samtlige felger blir laget custom til DIN bil og etter dine ønsker, i tillegg til at de er smidde, så blir det fort litt penger av det ;)

 

Jan Tore Aasen, ADV.1 har kommet med en ny type felg iår, den heter "MV2" og er relativt lik utseendemessig som monoblock, bare at de er 2-delte. Dette gir produsent mere spillerom og man får mer konkave og en lettere felg til lavere pris enn Monoblock.

19 i MV2 kan du nå få ned til 31136,- INKL mva og inkl frakt til Norge! Pris gjelder uansett felgbredde.

 

file-7.jpg

Photo 16 26 47 05.02.13.jpg

adv1_wheels_adv6_mv2.jpg

Photo 16 26 34 05.02.13.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, det stemmer, vi fører ADV.1 Felger i Norge. Jeg begynte med å ta inn noen eksemplar i 2012 og ble øyeblikkelig forelsket i merket, kvaliteten var svært høy og utseende helt fantastisk. Fikk inn en ny type 2-delt felg her igår og jeg klarer ikke slutte å glane på denne felgen, den overgår alt jeg har sett hittil.

At prisen er høy er iogforseg ikke særlig rart, ja det er mye penger, men med tanke på at samtlige felger blir laget custom til DIN bil og etter dine ønsker, i tillegg til at de er smidde, så blir det fort litt penger av det ;)

 

Jan Tore Aasen, ADV.1 har kommet med en ny type felg iår, den heter "MV2" og er relativt lik utseendemessig som monoblock, bare at de er 2-delte. Dette gir produsent mere spillerom og man får mer konkave og en lettere felg til lavere pris enn Monoblock.

19 i MV2 kan du nå få ned til 31136,- INKL mva og inkl frakt til Norge! Pris gjelder uansett felgbredde.

 

[ATTACH=CONFIG]189472[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]189473[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]189487[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]189488[/ATTACH]

 

Utviltsomt fete felger dette ja... men nå har jeg felger som jeg skal bruke denne sesongen ... men kanskje neste sesong :))))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.