#1 Skrevet November 13, 2012 Noen som bruker dette? Hvilket vaskemiddel bruker dere i disse? Har sett på en slik: http://www.ebay.com/itm/30L-Ultrasonic-Cleaner-Heater-Mechanical-500W-Watch-Jewelery-Dental-Tatoo-220V-/330754676885?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d0283d895 Snakket med noen som mente det gikk å bruke oppvaskmaskin tabeletter, skulle vist være veldig effektivt, men er redd det tærer på alu...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2012 Jeg har prøvd Biltema sin ultralyd vasker på en godt kokset EGR fra en Touran tdi. Brukte vann med noen % kraftvask og en temp på 65 grader. Fungerte meget bra. Gikk vel gode 2 timer på full fres før den var helt ren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2012 Jeg bruker OK 2045 fra Ok Kjemi Drammen når jeg rengjør deler til dieselpumper, dyser og brennkammer til Eber, webasto etc. Fungerer kjempebra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2012 Lite respons her... Noen som har testet Strip All eller sitronsyre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2013 Da er 30L vasker på vei... Flere forslag hva man skal bruke som veske... Ser Wurth har "Varmdelevask".. mulig jeg prøver denne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg bruker OK 2045 fra Ok Kjemi Drammen når jeg rengjør deler til dieselpumper, dyser og brennkammer til Eber, webasto etc. Fungerer kjempebra. Noen plasser på nett de selger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2013 Kjøpte du den du linka til på eBay? Ha kom frakten på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2013 Kjøpte en med digital timer og temp kontroll. Kom på 660$ ink frakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2013 Har du linken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2013 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400500092526&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123 Bruk make offer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2013 søk på ultra sound washer på aliexpress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2013 Bare ikke bruk oppvaskmaskin tabletter når det er alu i den, etter en runde med oppvaskmaskin tabletter "sværter" aluen lenge etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 13, 2013 I know.. etter en runde i oppvask maskin med et toppdeksel, ble det et grått belegg på dekslet? Måtte vaske det med bremserens for å få det helt rent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 10, 2013 Kan dette være noe til greier? Kjekt å ha i verkstedet http://www.ebay.com/itm/Stainless-Steel-Professional-Ultrasonic-Cleaner-10L-/150635854823?pt=UK_Sound_Vision_Other&hash=item231298bbe7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 11, 2013 Yess, har tilsvarende men i 30L utførelse... Har nettopp fått vaskemidel fra http://www.ultralydvasker.no , Brulin 815GD-N, så skal bli spennende å teste det... Eneste jeg er litt missfornøyd med, er at man må kjøre den noen ganger med ultralyd for å få opp temperaturen, virker som at varmelementet ikke klarer å varme opp vannet alene... Bør ha rundt 60-70grader på vannet for å få best effekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...