Audi 80 1.9TDI 345kkm selges Eu godkjent. Masse slitedeler byttet

Anbefalte innlegg

Se litt info i tråd http://forum.vacn.no/showthread.php?217472-Dekkslitern-Audi-80-1-9TDI-1994&highlight=

Det som er byttet:

Foringer bakaksling,

Bremser bak, calipere, caliperbrakketter, skiver og klosser.

forholdsvis nye klosser og skiver forran.

Ytre stabbstag (endeledd) på begge sider forran.

Byttet drivakslinger begge sider forran (brukt)

Byttet hjullager passasjer side. (Forrige eier byttet på førerside samt bærebru)

Byttet tempføler.

Byttet kjølevannsslange.

Byttet ei hovedlykt.

Byttet Brekkvaier begge sider bak.

Forrige eier hevder at turbo ble byttet på 275kkm (Noe jeg tror på da turbo'n virker stabil å gir jevnt trykk hele tiden)

Nye sommer dekk montert på alufelg.

Ikke så lenge siden det ble tatt 4hjulskontroll.

Ble EU godkjent for noen uker siden så skal vell ikke inn på kontroll før Februar 2014

Eksosanlegget ser også ganske nytt ut, er ei klemme jeg vet om som har fått litt rust men ikke selve anlegget.

Det som følger med bilen:

Slitte vinterdekk på alufelg.

Nye dempere bak ( trodde demperne var gåen men det var foringer i bakaksling, derfor ble disse kjøpt)

Nye reimer for dynamo og vifte.

Hva som er minus med bilen:

Hadde et prosjekt med å fjerne litt lakkrust og lakkere opp men pga mangel på garasj så ble ikke det så bra. den ble bare primet. Så lakk på passasjer side er litt 2 farget.

Hadde ett lite møte med autovernet forrige vinter da jeg trodde det var kjempe lurt å kjøre i snøstorm med slitte foringer i bakakslingen. så det er en liten bulk på passasjer forskjerm og ei stripe som går bakover mot påfyllingslokket. Blinklyset for men det er også byttet.

Den svetter litt olje ifra topp av motor. trolig toppdekselpakkning, (usikker)

Det leker litt ifra dieselpumpa. Men går fortsatt veldig billig. fyller full tank å kjører på til jeg er på ca 1000km før jeg fyller da drivstoffmåleren ikke slår inn bestandig.

Bilen står i Inderøy og på sommerdekk.

Sjekker finn litt innimellom etter noe rimelige vinterdekk men kan ikke garantere noe der.

Har lagt ut denne bilen for rundt 10k på andre plasser.

Førstemann som kommer med 8500kr får den:) eks omreg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.