#1 Skrevet November 13, 2012 (endret) Trenger en rustfri førerdør til min 86mod 2dørs Golf. Typen med lite trekantvindu. Om døra ikke er strøken går bra bare den er fri for rust. Tlf 99591181 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2012 mener jeg har ei stående, skal sjekke om den er fri for rust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2012 mener jeg har ei stående, skal sjekke om den er fri for rust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2012 Ser du har bosted Grue. Hvor i alle dager er det hen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2012 Ser du har bosted Grue. Hvor i alle dager er det hen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2012 Trenger fortsatt dør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2012 Har en 2 dørs golf som skal på skroten straks, mener på førerdøra er i god stand. Skal sjekke i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2012 Ser bra ut for synlig rust og bulker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2012 Ser bra ut for synlig rust og bulker. Ser du bor på Sørlandet så fra meg er det rundt 4t kjøring. Jeg venter på svar fra en som har en dør nærmere så gir beskjed når jeg hører fra henne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2012 Ser du har bosted Grue. Hvor i alle dager er det hen Mellom kongsvinger og Våler i Hedmark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2012 Ser bra ut for synlig rust og bulker. Har fått tak i dør men takk for tilbudet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...