#1 Skrevet Mai 3, 2005 Noen som vet hvor følerer/giveren til turtelleren på en 89 Golf Gti 16v er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2005 Turtelleren benytter ofte coilens pulser.... Altså, en ledning på coilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2005 ligger coilen innenfor fordelingslokket på golfen? går 3 lednlinger ut derfra og en som er rød og svart kommer det strøm av. fant igjen ledning med samme farge bak speedometeret og var strøm der å. jeg tror turtelleren min er gåen men jeg hadde lite strøm på batteriet mitt så starteren ikke slo helt inn.. men den snurret rundt. Da gikk turtelleren opp på 1.000 omdr. i et par sek, når jeg tjinnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2005 Coilen henger over bremseservoen, det du har funnet i fordeleren er Hall-giveren. Den styrer tenningsmodulen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2005 Er det mest sansynlig at turteller i seg selv er gåen eller? Synst det er så rart at den gikk opp på ca 1000 omdr. når ikke startern slo inn? fant ei svart og rød ledning på den hvite kontakten bak instrumentet som var mer strøm i når bilen ble ruset.. Vet ikke om det er lendinga til turelleren eller hallgiveren? Er litt surt å kjøpe instrument til 800.- når det ikke er sikkert at det er det som er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...