Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe RS4 b5 turboer som er i god stand! Ell noe sted jeg kan kjøpe til rimelig pris!?

Ene turbo'n på min vil ikke snurre rund lenger pga den kom fra Kina:-)

 

47249409

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo nye org. turboer på ebay til hvertfall halv pris av her i Norge. Men du hadde kanskje ikke sett for deg å betale over 10 lapper for de :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo nye org. turboer på ebay til hvertfall halv pris av her i Norge. Men du hadde kanskje ikke sett for deg å betale over 10 lapper for de :P

 

Jeg så noen turboer på ebay som blir laget i tyrskland, men dem svarer ikke på om det er "kina" greir ell ha det er:-(

Kosta bare 6000-7000kr for begge og det syns jeg var alt for billig til å være "gode" turboer liksom...?:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man blir jo selvfølgelig skeptisk da når org turboer ligger på det dobbelte som regel, men er jo aldri lett å vite. Mye rart på ebay'en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man blir jo selvfølgelig skeptisk da når org turboer ligger på det dobbelte som regel, men er jo aldri lett å vite. Mye rart på ebay'en..

 

Ja akkurat det:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det lå noen på finn for en tid tilbake, tror det var Vidar Gustavsen vpå S-sentrum som solgte, hør med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsatt ute etter rs4 turboer!

Ingen som har turboer etter at dem ble erstatta med noe større?:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.