#1 Skrevet November 13, 2012 (endret) Ønsker å kjøpe RS4 b5 turboer som er i god stand! Ell noe sted jeg kan kjøpe til rimelig pris!? Ene turbo'n på min vil ikke snurre rund lenger pga den kom fra Kina:-) 47249409 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2012 Får jo nye org. turboer på ebay til hvertfall halv pris av her i Norge. Men du hadde kanskje ikke sett for deg å betale over 10 lapper for de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2012 Får jo nye org. turboer på ebay til hvertfall halv pris av her i Norge. Men du hadde kanskje ikke sett for deg å betale over 10 lapper for de Jeg så noen turboer på ebay som blir laget i tyrskland, men dem svarer ikke på om det er "kina" greir ell ha det er:-( Kosta bare 6000-7000kr for begge og det syns jeg var alt for billig til å være "gode" turboer liksom...?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2012 Man blir jo selvfølgelig skeptisk da når org turboer ligger på det dobbelte som regel, men er jo aldri lett å vite. Mye rart på ebay'en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2012 Man blir jo selvfølgelig skeptisk da når org turboer ligger på det dobbelte som regel, men er jo aldri lett å vite. Mye rart på ebay'en.. Ja akkurat det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2012 Ta kontakt med disse kjøper mye turboer der,kjapp service og garantert orginale deler http://www.turboparts1796.com/product_info.php?products_id=439 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2012 Ingen som har?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2012 Vet det lå noen på finn for en tid tilbake, tror det var Vidar Gustavsen vpå S-sentrum som solgte, hør med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2012 Forsatt ute etter rs4 turboer! Ingen som har turboer etter at dem ble erstatta med noe større?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...