Sølvblinkpærer til sideblink?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier...finnes det? Vi snakker da om den berømte pæra uten sokkel.....

(har jo sett disse i store til frontblink)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å gi vanlige oransje pærer et tynt lag med sølv spray, de lyser likevel fint oransje gjennom sølvmalingen.

DCP_0027-vi.jpg

DCP_0029-vi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ultra kjapt svar og godt tips...men finnes disse ferdig i butikk er spm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke de gjør det, jeg kan i hvertfall ikke huske å ha sett slike noen gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker vi hadde en lignende diskusjon på Illforumet og da posta en bilde + link til en side på Autospar sin HP. Kosta litt kroner, om jeg ikke husker feil.

Personlig ville jeg lagd en "wash" av white spirit og sølv hobbymaling (bruker alltid Humbrols hobbylakk, slik man f.eks. bruker på modellfly) og lakka en orange pære med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på realcar.se har de sølv pærer både til siden og fremme

link:http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

de har også på autospar.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har silvervision foran og hvite (blinker hvitt) på sidene på bilen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kay lakket sine med sølv-felg lakk om jeg ikke husker helt feil. De vises knapt, og blinker oransje. Det er en stund siden han gjorde det, og det funker som pokker det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.