#1 Skrevet Mai 3, 2005 Tenker på å montere speedo med MFD/kjørekomputer på min 83 Golf med 1.8 GTI motor fra 84 modell mk2. Er det noen som kan peke meg i retning av mer informasjon om dette systemet? Koblingsskjema osv? Vil dette funke på k-jetronic? Jeg har sett i Haynes bøkene (både mk1 og mk2) og der står det heller lite sålangt jeg kan se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2005 Svarer liksågodt på min egen post. Fant nemlig denne http://www.thepaty.plus.com/8v/howto/install_MFA.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 Var ikke dum den der! må få skaffa meg slik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 Så en gang en tilsvarende ombygging, da i en T3 Caravelle med 2,1 bokser-motor, så at det er mulig er helt sikkert. Men jeg syns halve guiden manglet? Eller er bilene allerede satt opp med signaler fra de forskjellige sensorer frem til instrumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...