#1 Skrevet November 15, 2012 Noen som vet hvordan man fjerner spacere på a3 8p ser ut som de er presset på noen som har anelse har dessverre ikke bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2012 De skal bare rett ut. Sikkert irret fast, så stor mulighet for at du må til med litt vold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2012 Jeg beskylder deg ikke for noe men utrolig hva folk får til så sier det alikevell. Er det skrudde spacere og har du løsnet skruene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2012 Hvis dem sitter bra fast, er det ikke bare å ta seg en tur med ikke helt innskrudde bolter da? Funker meget godt på fastirrede felger så burde vell også fungere på spacere tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2012 Du skrur bare inn boltene slik at de går igjennom og inn i navet. To stk pleier å holde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2012 Mine spacere var ikke skrudde, og de hadde irret seg fast. Disse måtte av med makt, alstå hammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2012 Problem solved hammer time virker alltid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...