hvordan legge ledningsnett til vindusheiser i Audi 100 typ44

Anbefalte innlegg

tok ut ledningsnettet på delebilen idag, og la merke til at det var mye annet av ledninger som var i samme "pølsa" tipper det er slikt som går til blant annet cupelys, sensorer for åpen/stengt dør osv. disse er vell bare å fjerne? eller tar jeg feil? var også ledningnett til vakumpumpe til sentrallås, men dette har jeg i bruksbilen så dette trengs vell heller ikke? tenkte jo bare å legge inn ledningsnett til vindusheiser!

noen som har gjort dette før som kan hjelpe meg? evt om noen vet av en tråd for akuratt dette?

-Håvar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RE: har nå lagt opp ledningsnettet, men sliter med å bestemme meg for hvor jeg skal koble strømmen på, har ikke lyst å har konstant strøm på hele tiden, og har ikke lyst å ha den på tenninga, det mest opptimale hadde vært å hatt strøm på vindusheiser til førerdøra åpnes, og derreter lukkes før strømmen blir kuttet. er org ledningsnett som er brukt, og er det noen enkel måte å feste releer og den klumpen på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.