#1 Skrevet November 15, 2012 Har en audi coupe som skal selges i deler. Har det meste. Kan nevnes at alt av bremser forran og bak, samt bremsekraft forsterker. Bare å spørre. Bilde kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2012 Trenger panelet i taket, der taklukebryter og kupelys er montert. Trenger også taklyset i baksetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2012 Ja om der er takluke å farge er besj er jeg int i de to bakre stolpe dekslene som går fra tak og ender ned baki. hilsen tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2012 Har det panelet i taket ja. Bare kom med et bud det:-) De delslene har jeg, men de er lakkert svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2012 Du har PM:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2012 Pris på komplett fjerbein foran og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2012 Bare å komme med bud, alt skal bort. Fjærbein er med gule koni og senkesett om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2012 innterisert i interiør deler. kontakt meg på 96207915 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...