#1 Skrevet November 15, 2012 Jeg har slitt med en vannlekasje baki A3'en vår (8PA) og selv om jeg trodde jeg hadde tettet den så kom det mer vann. Jeg demonterte alt av kldning baki og kjørte en tur, hørte da at det skvuldpet baki.... Jeg åpnet ett svart deksel som jeg har trodd var inspeksjonsluke til tanken/tankmåler som var skrudd med skruer med multispor, mer tagger enn torx, og under der åpenbarte det seg en boks med ca 20 liter vann oppi Spørsmålet er jo da: hva i allverden er denne boksen til, og hvorfor er den nærmest plombert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2012 Er det batteri kassen du har funnet? Står plassert litt til høyre helt bak på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2012 Ja, lurte på om det kunne være det, men batteriet er jo fremme: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...