#1 Skrevet November 15, 2012 (endret) En polsk kompis av meg reiser snart ned til Gdansk, og tilbyr bagasjeplass for meg/dere. Jeg har fått billige deler av ham i flere år nå, og har bare positive erfaringer med deler derifra. Han tilbyr kvalitetsdeler fra BILSTEIN, LEMFORDER, MEYLE, BOSCH, VALEO, ATE, SKF. Priseks. Komplett bærearmsett fra Lemförder til A4 B5 = 4625kr. Under halv pris av hva Mekonomen tar. Skaffer også billigere sett fra tyskproduserte Mastersport til ca 2000kr. Bilstein støtdempere, komplett fra ca 2000 for Golf/Seat og Skoda. Bilstein støtdempere, komplett til A6 frem til 2005, samt Passat B5 ca 3000,- Hvis du sender meg en forespørsel på PM hva du trenger samt bilmerke/modell så svarer jeg så fort jeg kan. Varene kan sendes i oppkrav, eller hentes på Jessheim/Gardermoen. PS. Kjører en liten Honda Jazz, så litt begrenset med volum Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2012 Da reiser jeg på en liten tur til Dubai, og kan ikke sitte inne å svare på mail hele dagen ;-) Ved spørsmål om priser send en mail til : mirekogor@tlen.pl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...