rep av felger i trondheimsområde

Anbefalte innlegg

sitter med 4 felger som skulle ha vert fikset på tilsommeren,

hakkene er nok fordype til at det kan sparkles / pusses og jeg stoler ikke på vanlig lakk holder mange år på felgene.

 

så må nok dreie ned evt sveise på forså å pusse, er det noen firmaer / personer som fikser dette i trondheimsområde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wheelie retta felgen min, den ble oval... og det tok de 700 kr elns for...

 

det er no som heter m-teknik elns, har hørt mye bra om dem, men du må ta av dekket selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.m-tech.trondheim.no/

Hvis det er bare retting av felg så kan Dekk1 Lade gjøre dette.

Men har hørt rykter om at m-tech også kan fikse felger.

Har forsøkt andre plasser uten å si navn, men de fikk det ikke til. Dekk1 fikk dem rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.m-tech.trondheim.no/

Hvis det er bare retting av felg så kan Dekk1 Lade gjøre dette.

Men har hørt rykter om at m-tech også kan fikse felger.

Har forsøkt andre plasser uten å si navn, men de fikk det ikke til. Dekk1 fikk dem rett.

 

takk, skal prøve.

 

men mulig noen misforstår for mine felger er runde men ganske kantkjørte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med og sandblåse de, legge på kjemisk metall der det er skader og pusse ned. Hørt flere bruker kjemisk metall med hell på kantkjørte felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med og sandblåse de, legge på kjemisk metall der det er skader og pusse ned. Hørt flere bruker kjemisk metall med hell på kantkjørte felger.

 

tåler kjemisk metall 600 grader?

hadde vert en mulighet ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er faktisk usikker på om det er noen i Trondheim som lakkerer felgene i Trondheim og gjør GODT arbeid, lengre. Jeg har hørt at Osloveien bilverksted også retter felger og M-tech, men usikker på om noen av de ordner lakkering. Mange sender felgene til Oslo for touch-up.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit at rein sand / glasblåsing og pulverlakkering samt teknolakk gjør en grei jobb med lakkeringen. de har pulverlakkert engod del andre ting for meg som ble veldig bra.

 

trur jeg ender opp med å sende de til oslo engang før sommern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det hakk på kanter du har? Jeg retter slikt, har gjort endel slike jobber og teknolakk har vært fornøyd med det jeg har gjort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.