Anbefalte innlegg

Sølv, skinn, tiptronic, rollo +++

 

Veldig ok bil.....når den går. Jeg har hatt den i 2 år, og den begynte plutselig å få periodiske startvansker. Bensinpumpen slo ikke inn, så den ble selvsagt byttet. Problemene fortsatte. Har kjørt diagnose på den, og får feilmelding på innsprøytning på samtlige sylindre. Mulig det ikke er strøm til coil. Aner ikke hva som er feil, og gidder ikke lete lenger.

 

Nå starter den ikke i hele tatt. Har NULL interesse av å jobbe med så "ny" bil. Verksted blir for kostbart (vil jeg anta...) Selges derfor til førstemann med rundt 20 000 eller til høystbydende. Den går som en klokke NÅR den starter, så regner med det er en bagatell for rette vedkommende.

 

Diverse andre feil følger også med på kjøpet, så her får du mye for pengene;).

 

Det jeg kommer på:

 

- Yttre drivledd lager godlyder på begge sider

- Sprekk i frontrute

- Noe rust i hjulbuer og langs enkelte pyntelister

 

Kan eventuelt ta noe annet gøy i innbytte. Forslag: 911 i god stand, strøkent interiør til einzer-GTi, stereo-greier (bil/hjemme), prosjektor, kule hjul, taktelt til Syncroen, 12v vinsj, hytte på Voss eller kompressor. Som du forstår er jeg ikke spesielt kresen, men det må være noe jeg enten har eller ikke har bruk for. :)

 

Ring Geir på 911 25 911 for visning og prøvekjøringsitting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.