#1 Skrevet November 16, 2012 Hei, er vel ikke noen i Bergen som selger en s4 eller s6? Vil helst ha 2.2 20v Trubo motoren, og jeg vil ha manuelt gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2012 Har ein S2avant om det skulle vert av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2012 Det er av interesse. Send info på 93094233 er du snill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2012 Det oppsto for mange år siden, en side som heter Finn.no. Har du sett den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2012 Ja, den har jeg sett. Kan være noen i klubben selger utenom finn da!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2012 Alt selges til rett pris:) Har en '95 Audi S6 2.2 20vt med 5 trinns manuell:) I meget god stand! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2012 Da var jeg ikke på utkikk etter s-bil lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2012 Har du handla deg en då? :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...