Anbefalte innlegg

Ferdigstilte mitt Golf prosjekt i våres, satt inn ny motor 1,6 fra golf 2 pga rådebank. Det ble sagt at motoren gikk som en klokke i den bilen den ble tatt ut fra, men dette gjorde den ikke i min bil.

Problemet er litt vanskelig å forklare, men det er mangel på turtall. Motoren går til tider helt uten problemer, både på gass pådrag og på tomgang. Men noen ganger så finnes det ikke turtall på bilen, den er helt død. Dette kan være når den startes eller etter noen kilometer, da må man konstant ha foten på gassen for at motoren skal gå. Under kjøring kan man merke at bilen begynner "fuske" og da vet jeg at motoren vil stoppe i det jeg trår inn clutchen. Dette er noe jeg ikke blir klok på, er ikke den store mekanikeren selv.. men har prøvd å stille på gassvaieren for å få mer turtall, men dette har ingen virkning..

Kan det være et problem med forgasseren?

Har dere noen løsning på problemet? har dere eventuelt vært borte i noe av dette selv?

-Petter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.