1stk blanksort VW frontemblem og 2stk til baklukeåpner. PassGolf 5/6/passat osv osv

Anbefalte innlegg

Selger da noen deler jeg har liggendes å slenge hjemme.

 

Har ett blanksort VW emblem til grillen på Golf 6 som selges for 400kr mot at kjøper HENTER det. Dette kostet vel bort i mot 600kr ink frakt fra Tyskland og er helt nytt i super kvalitet. Har samme emblemer på bilen min og lakken tåler MYE før det blir merker i den.

 

Har også to til baklukeåpneren, disse er blanksorte og i super kvalitet, har samme på bilen min og de tåler å bli brukt, i motsetning til mye av det du får tak i på ebay nå om dagen. Disse passer på Golf 5/6 Passat, Passat CC, Tiguan osv osv osv osv. Er selve chrome emblemet jeg selger, så har du Golf 5 med tidlig utgave av baklukeåpneren (metall emblem hvor VW logoen og bakplate går i ett) så passer ikke dette. Tenkte meg rundt 500kr pr stk.

 

Dette befinner seg i Lillestrøm og de som er interesert kan sende en PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.