noen som vil bytte en 05 t5 mot noe annet manne-kjøretøy.

Anbefalte innlegg

har en 05 mod hvit t5 1.9 tdi med ny turbo.

 

den har gått 298000km (er brukt som servicebil ,mye langkjøring)

 

ikke noe tenkelig utstyr,men har tillegsvarmer som virker og har innstallert kupevarmer/m kontakt i frontfanger som er kurrant nå om vinteren.

 

det står en skuffereol og to lang-hyller/m skuffer bak i kassa.

 

en kurrant bil,men jeg vurderer å bytte den inn i noe annet hvis noen har noe som er av interesse.

 

verdi på bilen min er ca 60 000kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan byttes mot en 97mod a8 quattro. Norsk bil. 193hk. km stand 314. Kasse på garanti hos auto tuning ved ca 270km.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder ønskes.. jeg skal også legge ut bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er et par bilder. denne er uten reklame nå.

bilde (1).jpg

bilde.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg bestemt meg for å beholde denne. og da har jeg lagt et par planer.... Hel-lakkering , soting av side og bakrute. senking, felg og kufanger/m extralys. skal også lakkere fangere og speil. også skal jeg fjerne "soppen" på taket... blir morro. senking kommer til uka og lakkering kommer rett etter nyttår. jeg jobber som billakkerer så det er bare at jeg må vente til jeg får tid... lakken kom i dag så den har jeg!

også lakkerte jeg grillen til touranen min,så da må jeg vel lakke denne samme da så det blir likt. det hadde vært kult.

bilde (2).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.