#1 Skrevet November 17, 2012 Hei. Hvordan vet jeg om det er svinghjul eller motorfester jeg bør bytte? Bilen min er chippet hos ts-racing til ca 180hk. Jeg vet at man merker vibrasjoner mer i svinghjul etter chipping, det blir en slags rumling, men i det sisste så har bilen begynt å vibrere litt, å vingler litt ved pådrag, spørsmålet er: Er det da et herpa svinghjul, eller motorfestene som bør byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2012 Hvordan er clutchpedalen din da? Merket noe forskjell Om svinghjulet ditt begynner og bli dårlig hører du en svak klakkelyd, har du tilgang til og komme under bilen kan du jo måle "slakken" i svinghjulet Har ikke B6 noe elektronik koblet til motorfestene sine? Eller husker jeg feil nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2012 Jeg har hørt at de har en feilmelding på det, men må man kjøre diagnose på den eller kommer det en lampe opp? Jeg merker ikke noe ubehag på clutch i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...