#1 Skrevet November 17, 2012 Heisann, står og skal skifte mansjet på en bil. Må av med drivknuten for å få på nye mansjet. Har prøvd og slå av knuten men til ingen nytte. Var også på biltema for og handle meg en slik http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Drivknuteavtrekker-191386/ men var selvfølgelig tomme for det. Så lurte jeg på om noen kunne låne meg en slik noen timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2012 på en c4 Quattro tok vi bare (etter og ha tatt bort nav etc) å brukte skruen til og presse den av gjengene sitter vel i knuta og enden på skruer presser bort drivakslingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2012 Tror ikke det går her, er på en 93' Corolla, vet ikke hvor likt det er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2012 er jo bare å prøve... / se du ser nå fort om knuta flytter på seg eller ikke? det værste som skjer er vel at skruen stopper? derimot om det er mutter å ikke skrue så må du vel kanskje på med vinkelsliper; b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2012 sånn verktøy trenger jeg å låne noen timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2012 Fikset, så tråd kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2012 Fikset, så tråd kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...