#1 Skrevet Mai 3, 2005 La meg først utlyse en forbannelse over statens saltvesen generelt og oslovintern spesielt Vintern har ikke vært snill med gamle bilen min, det har rusta litt her og der, og det som bekymrer meg mest er at de svarte dørlistene som er ca 25cm opp på døra har blitt boblete/ujevne. Antar at det ruster godt under den plasten Hvordan går jeg fram for å få av listene? Har hørt at det ikke går å skaffe nye lister, men er det flere her på forumet som kan bekrefte det? (det forklarer kanskje i så fall hvorfor stadig flere typ85 sees uten de listene...) Tips/hjelp/linker/info mottas med stor takk LarsT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2005 I Bentley-manualen står det ganske enkelt at gamle lister rives av (ødelegges, med andre ord) og nye lister monteres. Listene er limt på, så med en lang, flat kniv og varme fra baksiden så regner jeg med at det skal gå an å få dem av hele. Det stemmer også at noen av listene er umulig å få nye, blant annet den på førerdøra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...