#1 Skrevet November 18, 2012 Hei! Nytt medlem i VACN som skriver. Har nettopp hatt stor-sjau på bilen min, med bytting av kammer, vippearmer, reimer alle veier, vannpumpe, termostat osv... Jeg skal nå bytte oljekjøleren til automatkassen, den innerste "radiatoren" har jeg skjønt. Den har lekket litt olje en stund, og jeg er redd det er lite på kassen. Hvor kan jeg peile eller få sjekket nivået på kassen? Er det en grei sak å gjøre selv, eller er det verksted mat? Tips og råd mottas med stor takk! Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2012 Det er meget vanskelig og sjekke om du har lavt nivå. Da du skal fylle til det renner ut påfyllings hullet. Bare og skifte olja og filteret sammt vaske bunnpanna og magnetene. Enkel skru jobb om du har skrudd litt før. Ligger en meget bra how to her på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2012 Hei, og takk for svar. Hvor finner jeg den "how to" posten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2012 det er ikke meget vanskelig å kontrollere oljenivå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2012 Hva er det for et svar? Kom heller med nyttig info istedenfor. Her er how-to tråden. http://forum.vacn.no/showthread.php?54266-Skifte-ATF-olje-p%E5-tiptronic-automatkasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2012 Glemte å legge ved linken, ikke noe krise det. Ville bare fremheve at det er en helt ok og gjennomførbar prosedyre. Hva er det for et svar? Kom heller med nyttig info istedenfor. Her er how-to tråden. http://forum.vacn.no/showthread.php?54266-Skifte-ATF-olje-p%E5-tiptronic-automatkasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2012 Hjertelig takk, begge to. Det skulle være grei skuring det der:) Når til og med innkjøpslita ligger ved, da blir det jo en lek =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...