#1 Skrevet November 18, 2012 Hei. Bilen vibrerer ved pådrag, svinghjul?:-/ men stopper når jeg slipper pedalen. A4 b6 1,9 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2012 Jeg hadde tilsvarende problem. Problemet mitt var dårlig smurte indre drivledd foran. Ut med drivaksler av med mansjett vask og nytt fett gjorde susen. Om du opplever denne vibrasjonen stillestående med turtall, er selvfølgelig svinghjulet et alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2012 Jeg har opplevd dette med 2 stk 4ergolfer. var drivaksling / ledd på begge de to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2012 Jeg gikk en runde under bilen i sta, fant ut av venstre mansjett indre var sprukket hele veien:p så at framre motorfeste hadde små sprekker, da er det vel på tide å bytte det? takker for svar:-) går det an å ta ut akslingen fra siden mot girkassa, eller må begge sider skrues ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...