#1 Skrevet November 18, 2012 (endret) Trenger et instrumentpanel til A4 b5. Trenger den gamle typen med hvit deksel bak. Trenger egentlig bare glasset i fronten så defekter er ingen hindring. Haster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2012 Bump haster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2012 Jeg har et som ser slik ut: Det ser litt stykt ut, men jeg tror det meste er støv og dritt som kan vaskes vekk:) Send meg en pm om det interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2012 opp. trenger fortsatt instrumentpanel. trenger en fra 95-96 mod med hvit deksel bak, og med de fire hovedvarselampene i led. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2012 Er ikke glasset likens på nyere B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2012 nei, instrumentpanel til 97-99 er konstruert litt anderledes, så desverre passer ikke glassene overens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2012 B U M P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2012 Hei! Hadde et liggende, husker ikke hvilken modell det er. Du ser delenr på eine bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2012 (endret) Dette er også feil type desverre. Jeg er ute etter ett fra 95 eller 96mod, som har dekslet bak i hvit, og med de fire lampene: ''lite bensin, overopphetet, lite olje, feil med motor'' i led. Som man ser på det instrumentpanelt til stian har disse fire lampene vanlige glødelamper som sitter skrud in bakfra, å dette passer desverre ikke overens. Her er bildet av baksiden til den typen jeg er ute etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 12, 2013 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2013 Da var dette omsider skaffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...