#1 Skrevet November 18, 2012 Har noen litt slitne felger med piggfrie vinterdekk i dimensjonen 225/45 R17. ET på felgene er 35/45 (står faktisk det...). Pris: 1000 kroner. Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2012 Flere bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2012 Du er vell ikke interessert i å kun selge dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2012 Du er vell ikke interessert i å kun selge dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2012 Jeg kan godt gå ned noe i pris, men jeg har ikke utstyr til å ta dekk av felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2012 Jeg kan godt gå ned noe i pris, men jeg har ikke utstyr til å ta dekk av felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2012 Heh, ser den Hvordan er dekkene da? Tenker på: Gamle/myk gummi fortsatt. Mønsterdybde Skjevslitasje o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2012 Heh, ser den Hvordan er dekkene da? Tenker på: Gamle/myk gummi fortsatt. Mønsterdybde Skjevslitasje o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2012 Dekkene har ikke blitt brukt mye, men de er noen år gamle... Mønsterdybden er OK og de er ikke slitt skjevt. Ikke har det forsvunnet noe luft heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2012 Dekkene har ikke blitt brukt mye, men de er noen år gamle... Mønsterdybden er OK og de er ikke slitt skjevt. Ikke har det forsvunnet noe luft heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2013 Dere er hjertelig velkomne til å gi bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...