#1 Skrevet Mai 4, 2005 Vinduspusseren bak har gått veldig tregt. Den gikk 2 ganger over ruta med intervall i mellom. Så stoppet den litt oppå ruta? Når jeg slo av bilen og startet noen timer etterpå gikk den igjen et par ganger før den sto bom stille litt opp på ruta bak. De siste dagene har den ikke flyttet seg noe selv om jeg har testet. Er det noe som kan smøres? Må motor skiftes? Andre ting som kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2005 Prøv:Sjekk lednings forbindelse fra bil over til luka(hvis stv) eller demonter hele visker mekanisme og smør opp aksel som går igjennom ruta. Hjelper sjeldent å "sprute" på WD-40 eller 5-56. Sitter sikkert en O-ring ytterst som pleier å gå i oppløsning og kile seg på en måtte etter en stund.(takket være norske saltet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2005 Går an å smøre den... Jeg gjorde det, funket en stund. Men jeg endte opp med ny... Koster ikke så mye (på A4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2005 Hadde tilsvarende problem på min Passat, men fikk fikset det på bruktbil-garanti. Møller sa det var et rele de hadde byttet. Vet dessverre ikke noe mer detaljer rundt det i og med at jeg ikke gjorde jobben selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2005 Hvordan demonter jeg hele visker mekanisme og smør opp aksel som går igjennom ruta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2005 Hvordan demonter jeg hele visker mekanisme og smør opp aksel som går igjennom ruta? Dette har vært oppe før http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21229&highlight=visker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...