#1 Skrevet November 18, 2012 (endret) Heisann. Vurerer å selge "ungen" min:( 2010 A4 B8 Avant 141hk quattro. Kvartsgrå met. Har følgende utstyr: Sportspakke Pluss Navi. Pluss 3G m/SD kortplasser og 30GB harddisk Kjørekomputer m/ 7" fargeskjerm Audi Sound system m/subwoofer Teknkikk pakke Stemmestyring Advanced Key/nøkkelløs lås og start Alarm Park. sensor bak Lys/Regnsensor m/fjernlysassistent Cruise control 20" sommerfelger nye seint i sommer. 17" vinterdekk pigg Plassbesparende reservehjul Aluminium Hologram dekor Servotronic 6 trinn manuell Bluetooth handsfree innebygd Fjernbetjent kupevarmer/Webasto Skinn/alcantera Sort/Sort sportseter m/ el.just. korsryggstøtte Solgardin, siderutene bak Automatisk avbl.innv. speil 3 eiket MLF-sportsratt i skinn Sportsunderstell Lyspakke Midtarmlene foran Avtagbart hengerfeste Xenon Pluss Led bak og front Elektrisk bakluke Lakkert helt ned bakfanger Bilen har gått 27.000km og jeg kjøpte den ny hos Hamax Hønefoss. Byttet olje og filter på ca 20.000. Fortsatt garanti igjen her:) Nybilpris var ca 620.000,- Knall bil på sommer og vinterføre!! Prisant. 399.900,- inkl omreg. Tlf 95817240 Skal ta flere bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2012 Ligger også nå på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38549951 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 Hei Ole Espen. Blinket ut noe nytt? Hvis ikke har jeg en knakende god B6 du kan vurdere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...