#1 Skrevet November 19, 2012 hei noen som har satt aan i en typ89 med 1.8l før:)? hvordan har dere gjort med radiator, dynamo og servopumpe:)? virker som det blir trangt til 5er radiator, mulig vangene er forskjellige på 1.8 og 2.3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2012 på dei eg ha sett bruke original radiator står den på skeiva kilt ned på original plassering, sku eg gitt eit råd so ville det vere å få tak i 3b eller snudd innsug slik at du får plass. Men veit det er dei som har satt inn ein tynn radiator i front og. Men kreve litt ombygging i front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2012 ja har sett det jeg også, at dem stiller den på skrå får se om det går ja tenkte tanken på en tynn en i front sammen med ic skal jo ikke ha skilt, så kan jo bygge om litt mulig kan bruke fra a4 b5 elns, koster jo ikke mange kronene på biltema feks fanger kan jeg jo bare flytte fram noen cm alu radiator er jo en annen løsning, men da koster det fort litt penger igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...