har lett overalt etter 60/40 og 50/40 senking til b4!!

Anbefalte innlegg

Men er ingen som har. Det er bare FK som har 60/40mm. Da blir det 40/40mm Når det ikke finnes annet. Noen som vet om noen steder de kan tenkes å ha noe. Vil senke bilen snart!!!

Takker for svar!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW og Weitec har 60/40 fjærer...........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke H&R 60/40 ? Hør med Powerzone eller Pedersen racing...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDELIG!!! etter flere uker med desperat leting, ringte jeg til Norsk Bildelsenter, og de hadde 60/40mm KW dempere og fjører. JIPPI!! :jegerdum:: bh : Kosta 4200,- komplett. Inkl moms og 10% rabatt. Leveringstid om 2 uker og servicen var konge :klapp::glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du fant, men hvorfor ville ikke du ha FK som du fant tidligere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde en grei handel i går jeg. 60/40 Fjører u/dempere kr. 500,- :D

Håper jeg bare blir fonøyd med siden jeg vil ha en bil som ligger godt på.

Skal montere stabstag i motorrom og bak i tilegg så håper det blir bra! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at KW er bedre enn FK. Erik: hvor har du kjøpt stab stagene dine? eller har du kjøpt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke anskaffet enda desverre. Vil se ann hvor bra det blir med senkingen. Skal være på utkikk etter det iallefall. Mener og ha sett det til motorrom for 1500,- ett eller anna sted på nettet.. : klø : Si ifra hvis du finner dette! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R , INXX(?), jamex mm har stabstag til motorrom til audi 80, noe avhengig av motortype. Flere leverandører har også komplette kit som inkluderer fjærbeinstad foran og bak samt stab.stag. Sjekk Rieger katalog f.eks..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDELIG!!! etter flere uker med desperat leting, ringte jeg til Norsk Bildelsenter, og de hadde 60/40mm KW dempere og fjører. JIPPI!! :jegerdum:: bh : Kosta 4200,- komplett. Inkl moms og 10% rabatt. Leveringstid om 2 uker og servicen var konge :klapp::glad:

Oi, er ikke dette billig? : eek :

Noen som vet hva det settet heter? - Så kan jeg å kontakte NBS.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. de hadde ikke 60/40 til min bil... trodde nesten at B4 og cab var det samme jeg... Eneste de hadde var justerbart til 10 kjappe. : bh :

hmm.. rart, men FK er vel greit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk stabstaget mitt i går av merket OMP. Gult og blir liggende veldig lavt! Rett over batteriet.. Det jeg stussa på var at det var festeanordning på ene siden men ikke andre.. Var mulig skru det fast i fester på ene siden.. (venstre) men ikke noen fester på høyre side.. Er noe feil hos meg? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk stabstaget mitt i går av merket OMP. Gult og blir liggende veldig lavt! Rett over batteriet.. Det jeg stussa på var at det var festeanordning på ene siden men ikke andre.. Var mulig skru det fast i fester på ene siden.. (venstre) men ikke noen fester på høyre side.. Er noe feil hos meg? :confused:

Hvor bestilte du stab stage?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom over det på en nettauksjon: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.