#1 Skrevet November 20, 2012 Hei. selger nå min 92 mod. golf 3 vr6. Bilen er godkjent ombygget fra 1.4 til 2.8 VR6. har alt av papier til bil. motor og drivverk er 96 mod. Bilen er i meget god teknisk stand! nylig byttet: vannpumpe servopumpe dynamo nye reimhjul og reim. de store foringene bak. 2 hjulager bak. km stand på motor er 270. karosseri er usikkert. men eneste rust å finne er i jekkfestene framme på begge kanaler, typisk golf 3. eller veldig bra for rust! ikke strøken i lakken, men skal jo være litt sleeper! helst bytte som er intr. Pris anntydning : 35 000 -. Eneste bilde jeg har for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2013 hva slags bytte er du ute etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2013 åpen for forslag jeg, men reint bytte helst:) er min bil nr2, så er åpen for annet morro jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2013 Fler bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2013 Kan fikses i løpet av helga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...