Anbefalte innlegg

då var bilen tilsalgs å det med tungt hjerte skal flytte å har ikke plass til den lenger, så er berre eksos å noe små ting som er igjenn.

kan godt ta noe annet leketøy i bytte eller del betaling som cross, super motard, hjemme kino eller noe som ikke tar så stor plass.

bilen står fortsatt med skilter. resten av info finnes i tråden. tenkte meg rundt 35 000,- for den viss noen vil betale. håper det er noen i nær området som er intr, så eg kan få se den igjenn:)

Eller det er noen som kan hjelpe meg med lagringsplass hadde vært absolutt det beste:)

http://forum.vacn.no/showthread.php?239589-Golf-vr6-Turbo

Tlf 47933044

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. Ingen som ville hatt et prosjekt eller har lager/skruplass eg kunne leiget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at bilen starter å går? Men må byttes dyser å bygge eksos? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er satt i dyser nå. Er eksos å noe elektrisk igjenn. Har ikke så mye mer bilde en de som er i tråden. Ps: er ikke bygd av erfaren kar, så er nok litt småjusteringer som må til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.