#1 Skrevet November 20, 2012 (endret) då var bilen tilsalgs å det med tungt hjerte skal flytte å har ikke plass til den lenger, så er berre eksos å noe små ting som er igjenn. kan godt ta noe annet leketøy i bytte eller del betaling som cross, super motard, hjemme kino eller noe som ikke tar så stor plass. bilen står fortsatt med skilter. resten av info finnes i tråden. tenkte meg rundt 35 000,- for den viss noen vil betale. håper det er noen i nær området som er intr, så eg kan få se den igjenn:) Eller det er noen som kan hjelpe meg med lagringsplass hadde vært absolutt det beste:) http://forum.vacn.no/showthread.php?239589-Golf-vr6-Turbo Tlf 47933044 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2012 Bump. Ingen som ville hatt et prosjekt eller har lager/skruplass eg kunne leiget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2012 Hmm, kanj du sende fleir bilda på Rogersylte@hotmai.com og skrive litt om ka som e gjort på dn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2012 Er det slik at bilen starter å går? Men må byttes dyser å bygge eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2012 Er satt i dyser nå. Er eksos å noe elektrisk igjenn. Har ikke så mye mer bilde en de som er i tråden. Ps: er ikke bygd av erfaren kar, så er nok litt småjusteringer som må til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...