#1 Skrevet November 20, 2012 (endret) Ingenting av lys i tak fungerer. Hva kan være årsaken? Hvor skal jeg begynne å lete? Sikringsboks under rattet, eller motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2012 sikringsboks inni bilen er til insiden av bilen den i motorrommet har med utsiden av bilen å gjøre er det bare taklyset eller er det mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2012 Det er taklyset foran å bak, samt baggasjerommet.. Noen idé ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2012 Løst =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2012 Løst =) Hva var løsningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2012 Sikring hadde tatt kvelden.. Var på jobb når dette skjedde, så jeg brukte pausen min til å ordne dette =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2012 så bra! dreiv å lette etter hvilken sikring du skulle sjekke men glemte helt å si ifra men bra du fant ut av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...