#1 Skrevet November 20, 2012 3b med lite vakum på tomgang, 0.1-0.2 "bar" (hva er vakum) i vakum. Det skal vell være 0.6 optimalt? Hvis jeg "henger" (bremser med motor) på gir så har jeg 0.6 i vakum. Jeg har nok comp på alle sylindere. Jeg sliter med at plugga blir svarte og stopper noen ganger når jeg clutchet. Hva har dere andre i vakum på tomgang? gjør det noe om jeg har lite vakum? kan jeg bare få mappet bilen så er det orden? Bilen har jonus 450 chip + litt. takker for alle svar! Martin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2012 vakum?? Kan bytte i s6'en min. Den har ikkje vakum, men går noke jævlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2012 Hvis bilen din ikke har vakum på tomgang så har du nok elmotor :=) Det må da være noen som kan vri om på tenninga si og sjekke turbotrykksmåleren og se hva som står på den på tomgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2012 0.1-0.2 bar i vakum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2012 Jeg vet det ikke heter bar, men du skjønner hva jeg mener.....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2012 (endret) ALT i og på motor er overhalt. har en passe stor Turbonetics turbo. satt på med en S2 som kun hadde chip. Den hadde -0,6 på tomgang i fri. EDIT: Ingen som har noen formening? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...