#1 Skrevet November 20, 2012 heisann. driver å fikser en golf 2 16v om dagen men klør meg litt i hodet av bremsene bak. bremse rørene havner under caliperne men bremse slangen skal festes på toppen av caliperen. det kan vel ikke være riktig?da må det være en veldig lang slange. åssen skal det være orginalt. noen med slik bil som kan ta et par bilder? her er et bilde fra min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2012 Bildet funker ikke. Er det 36mm kalipper du monterer? 38mm dvs send Golf 3 og Golf 4 har koblingen på undersiden etter hukkomelsen, måtte i hvertfall lage nye rør og føringer da eg byttet fra G4 til G2 kalipper på Einseren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2012 lufting og slange i topp. håndbrekk i bunn dette gjelder både 38 og 36mm calipere på G2 etc (før alu caliprene kom, de har banjo tilkobling) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2012 Bildet funker ikke. Er det 36mm kalipper du monterer? 38mm dvs send Golf 3 og Golf 4 har koblingen på undersiden etter hukkomelsen, måtte i hvertfall lage nye rør og føringer da eg byttet fra G4 til G2 kalipper på Einseren. 38mm kom i 89, altså golf 2 lufting og slange i topp. håndbrekk i bunn dette gjelder både 38 og 36mm calipere på G2 etc (før alu caliprene kom, de har banjo tilkobling) Stemmer ikke . 36mm har wire på topp, mens 38mm har wire i bunn. Snu holderen til br.slange så løser det seg vel? Du har 38mm calippere, med 36mm holder for br.slaneg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2012 hmm. er du hundre på det gøran? er sikker på at de 36mm jeg hadde på "gammel" golfen min hadde wire i bunn jeg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2012 hmm. er du hundre på det gøran? er sikker på at de 36mm jeg hadde på "gammel" golfen min hadde wire i bunn jeg men ja, 110% sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2012 faen, var på en måte sikker på at det var 36mm jeg hadde jeg, men da må det ha vært 38mm da.. lærer så lenge man lever 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2012 nå er brekk wire i bunn. så hvis jeg snur caliperne rundt og monterer de på andre siden så går det bra? brekk wire blir da på over siden? edit: det går ann å bra snu den braketten som man kobler røret og slangen sammen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2012 cluet er HVOR lufteskruen havner, denne skal og må være på topp. da luft naturlig vil opp har vært borti feilmonterte calipere og. og de som har montert de har som regel sagt det har vært en helvette og lufte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2012 cluet er HVOR lufteskruen havner, denne skal og må være på topp. da luft naturlig vil opp har vært borti feilmonterte calipere og. og de som har montert de har som regel sagt det har vært en helvette og lufte ja det er jo ganske naturlig det ja. da må jeg endre røra kjøpt et oppgitt prosjekt og det er gjort mye rart som jeg må ordne opp i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2012 edit: det går ann å bra snu den braketten som man kobler røret og slangen sammen ? Ja, jeg skrev det lenger opp her. Ikke sikkert det blir helt riktig heller, da det er enn annen brakett til de med 38mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2012 Ja, jeg skrev det lenger opp her. Ikke sikkert det blir helt riktig heller, da det er enn annen brakett til de med 38mm ok. da skal jeg titte litt pått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...