tiptronic går i nødmodus av og til feilkode(r) load signal.....

Anbefalte innlegg

Har en audi a8 d2 98 2,5tdi v6 tiptronic. Av og til går girkassa i nødmodus, kan går lenge i mellom. Kjørte f.eks 70 mil i helga uten feil.

Men virker som hvis jeg vasker bilen og spyler under på venstre side under så blir det trøbbel.

Men får opp en feilkode på girkasse: 18265- load signal:error message from ecu P1857- 35-10---- intermittent

Får også opp feilkode på motor: 00550- start of injection Regulation 08-10- control limit surpassed--- intermittent.

Starter litt dårlig når den er kald, må liksom holdes noen sek på starter etter motor på en mote har startet, hvis ikke stopper den.

Har dette noen sammenheng med kassefeilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump....! feilen kommer bare når bilen ligger på lavt turtall i 4 eller 5 gir virker det som

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump....! feilen kommer bare når bilen ligger på lavt turtall i 4 eller 5 gir virker det som

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Timing på pumpe ute av justering, feil med lmm ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har en 2000 facelift a8 2, 5l med samme problemer fikk feilkoder i abs og girkasse samt motorstyreenten

Jeg fin justerte diesel pumpen 0.8 med wow pc min er trimmet denne var på 3.80

Dette løste problemet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.