#1 Skrevet November 20, 2012 (endret) Som overskriften sier så trenger jeg en fungerende kalipper venstre side bak til min `93 Audi 80 1,9 TDI. Mulig det passer overens fra 2.0-motorene også(?). Svar her eller send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2012 Jeg har hauger og lass av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2012 Har en kalipper jeg også. Testet og funnet i orden før demontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2012 Jeg har nye caliptre og skiver/klosser liggende hvis det er av interesse:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2012 Takk for hendvendelsene, ser ut som jeg har fått taki nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...